2012. április 9., hétfő

Wernesgrüner Lemon 2.5% - Citromos sör

Típus: Német sör jellegű ital, világos

Saját tapasztalat: A Wernersgrüner Lemon a címkéje szerint egy szénasavas sör-limonádé koktél, édesítőszerrel. Végigolvasva az összetevőit meglepően sok adalékanyagot (a limonádéhoz felhasznált anyagok) tartalmaz. Amikor a pohárba kitöltöttem, egy egészen világos, áttetsző folyadékkal találkoztam, amely tetején korrekt hab alakult ki, és ez a hab meglehetősen szívós volt, ugyanis egészen sokáig megmaradt. Az első kortyoknál inkább a limonádét, a későbbiekben inkább a sört éreztem benne. Utóíze azonban mindenképpen limonádés. Kicsit kesernyés, kicsit savanykás és édeskés volt az összkép, és valahogy sörként nehezen tudom értékelni. Utoljára azt hiszem, hogy a Henninger Radler ízesített sörét kóstoltam, de ez a mai talán kicsit műízűbb volt. Nyáron, 40 fokban biztos jobban esett volna, de így tavasszal egy üveggel mindenképpen elég volt belőle, főleg a 300 Ft feletti árával...
A lejáratot ne figyeljétek, jóval hamarabb ittam meg, mint ahogy határidős volt, csak most volt időm feltölteni a blogra az anyagot.

10 perccel később: A vége határozottan édes volt.


Alkoholtartalom: 2.5%

Összetevők: világos sör (víz, árpamaláta, komló, komlókivonat, élesztő), citromos limonádé (víz, széndioxid, étkezési sav (Citromsav), természetes citrus ízesítő, édesítőszer (ciklamát, szaharin, Aceszulfam K, aspartam), Fenil-alanin-forrást tartalmaz

Gyártja: Wernersgrüner Brauerei, D08237 Wernersgrün

Itt vettem: Kecskemét, Auchan, Ára: 332 Ft (0.33l)



Értékelés
Üdítő pontszám: 6/10
Újra vennék? – Nem nagyon
Megérte? - Igen

Kapcsolódó cikk: Azóta megkóstoltam a Wernesgrüner Pils-t is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése