2012. április 9., hétfő

TS Tesco Stong Lager Sör - Full Bodied Beer 7%

Típus: Lengyel sör, világos

Saját tapasztalat: Te jó ég, mire adtam a fejem! Tesco-s sört kóstolok... A TS Stong Lager a Tesco saját márkás söre, amelynek a dobozán származási helyként Lengyelország lett megjelölve. Összetevői alapján akár még jó is lehetne, ugyanis vizet, árpamalátát, sörárpát, komlót és sörélesztőt tartalmaz, azaz semmiféle oda nem illő adalékanyagot (pl. kukoricadarát) nem tettek bele. Amikor a pohárba töltöttem, nagy meglepetésemre egészen testes, mély színű folyadék került elő a minimál design-os dobozból, és amelynek egészen jófajta habja is lett. Ízében az alkohol domináns jellege mellett határozott keserű íz jelentkezik. Első húzásra kb 3-4 kortyot ittam, amelyek lenyelése után összerándult a szám és elfintorodtam. Ez a fajta reakcióm a sör fogyásával egyenes arányban feloldódott és egyre jobban megszoktam. Mindemellett valamiért a füstös és komlós jelző jutott még eszembe a fogyasztása során, amely egy dobozízzel párosult. Nyilvánvalóan nem lesz a kedvenc söröm, de a minimum szintet azért megüti. Jobban ízlett, mint pl. a Steffl, vagy mint a katasztrofális Spaten, de hasonló áron inkább Arany Ászokat vagy Sopronit vennék.


Alkoholtartalom: 7%

Összetevők: víz, árpamaláta, sörárpa, komló, sörélesztő
Gyártja: Tesco Polska Sp. z.o.o. ul. Kapalenka 56, 30-347 Krakow, Lengyelország


Itt vettem: Kecskemét, Tesco, Ára: 199 Ft



Értékelés

Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: 5/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Talán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése