2013. május 26., vasárnap

Mahou Negra 5.5% - Spanyol sör

Típus: Spanyol sör, barna

Saját tapasztalat: A Mahou Negra a harmadik tagja a Mahou sörfőzde termékei közül, amelyet Tenerifén kóstoltam. Kicsit kétkedve bontottam ki a fekete design-nal ellátott palackot azok után, hogy a Mahou Clasica és a Mahou Cinco Estrellas is kimondottan rosszul esett, amikor megpróbálkoztam az elfogyasztásukkal. Miután lepattintottam a kupakot és elkezdtem kitölteni az egészen sötét színű sört, arra lettem figyelmes, hogy hatalmas hab kezdett felfelé törni a pohár tetejének irányába és ha nem iszom le gyorsan, akkor kifutott volna. Nem számítottam erre a jelenségre, ugyanis ebből a szempontból a másik két doboz tartalma teljes ellentéte volt a Negrának. No, de lássuk az ízvilágot: Egészen kávés ízű, krémes jellegű, és kicsit étcsokoládés beütésű! Ez aztán a meglepetés! Ez a sör fogyasztható és jól esik! Az üveg végéig megmaradt az az érzésem, hogy ez egy egészen korrekt kis barnasör, 5.5% alkoholtartalommal.

A kóstolás időpontja: 2012.09.

Alkoholtartalom: 5.5%

Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló

Gyártja: Mahou S.A. C/Titán N15, Madrid, Spanyolország

Itt vettem: Spar Playa Fanabe, Adeje, Tenerife, Spanyolország; Ára: €0.99 (0.33l) (2012.09)







Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: 7/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése