2013. május 26., vasárnap

Mahou Original Cinco Estrellas 5.5%

Típus: Spanyol sör, világos

Saját tapasztalat: A Mahou 5 csillagos, piros dobozos, Original söre volt az egyik legolcsóbb, amit Spanyolországban ittam, és talán az egyik legrosszabb is. Annak érdekében, hogy összehasonlíthatóvá váljon a zöld és a piros dobozos Mahou, egymás mellé készítettem őket és fej-fej mellett töltöttem ki a 0.33 dobozok tartalmát egy-egy ugyanolyan pohárba. A kép nem hazudik: A hab teljesen összeesett és eltűnt kb. 10 másodperc alatt. A Cinco Estrellas színe olyan világos volt, hogy messziről kiszúrja az ember, hogy nincs benne elég használható "cucc". (viszont a már oly sok sört elrontó kukoricából tettek bele...) A sör maga pilseni típusúnak indulhatott, csak levont az élvezeti értékéből, hogy a benne lévő sok szénsav miatt olyan érzést keltett, mintha kék kupakos ásványvízzel birkóznék. A száraz, rossz íz pedig összehúzta a számat és arra késztetett, hogy egy fura fintort vágjak. Őszinte leszek, nem ittam meg az egészet, inkább belekóstoltam a zöld dobozos Mahou Clasica-ba...

A kóstolás időpontja: 2012.09.

Később a Mahou Negra mentette meg a Mahou-k becsületét.


Alkoholtartalom: 5.5%

Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló
Gyártja: Mahou S.A. C/Titán N15, Madrid, Spanyolország

Itt vettem: Hiperdino, Dinosol Supermarkados, Fanabe, Tenerife, Spanyolország; Ára: €0.69 (0.33l) (2012.09)




Értékelés
Sör pontszám: 2/10
Ár/érték: 4/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése