2014. március 9., vasárnap

Grafenwalder Pils 5% - Lidl sör

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Lidl-ben, gyanúsan olcsó sör, ajjaj. Nem baj, jöhet, végülis szegényebb lennék egy élménnyel, ha nem próbálnám ki, csak azért, mert szinte biztosan nem világklasszis. De még mennyire nem... felpattintottam a dobozt, és az "illat" után megcsapott az a fajta érzés, mint a Spaten-nél. "Biztos jó ez nekem?" Hát nem, de ha már kitöltöttem, és habja is 10 másodperc alatt eltűnt, csak belekortyolok. Grr, ez durva. Édes, mint a legrosszabb kukoricával olcsósított sörök, kellemetlen ízű, és a gerincvelőmön végigfutó idegek a másodperc tört része alatt jelzik az agyamnak, hogy irányítsa az arcomon lévő izmokat abba a pozícióba, mint amikor az ember valami borzasztót érez... Kis szünet után megint kortyolok egyet... Az ízlelőbimbóim tiltakoznak: "Ne tedd, ez nem jó". Biztosan állítom, hogy a két napig áztatott mosogatórongy leve sem lenne sokkal rosszabb ennél a valaminél a poharamban. Egy szónak is száz a vége, mindenféle Reinheitsgebot ellenére a Grafenwalder felkerült nálam a "soha többé" listára. Szerintem gyakorlatilag bármivel nagyobb élvezettel lehet sörözni, mint ezzel...

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem: Lidl, Kecskemét, Ára: 159 Ft





Értékelés
Sör pontszám: 0/10
Ár/érték: - 0/10
Újra vennék? – Soha
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése