2015. január 31., szombat

Leffe Rituel 9%

Típus: Belga sör, félbarna(?)

Saját tapasztalat: Egy hatalmas Leffe, ráadásul kék címkével és határozottan más feliratokkal, mint amit itthon valaha is láttam! Szinte megígézve bóklásztam az olasz supermarketben a jobbnál-jobb, kisebb és nagyobb üveges sörök között, és rátaláltam erre a nagy üveges különleges Leffe-re, a Riutel 9-re. Már bent is volt a bevásárlókosárban, csak ezután hagytam magam sokkolni a hozzá tartozó árcédula láttán, amelyen €4.99 állt. Nem baj, egyszer van ilyen lehetőség - gondoltam - és elégedetten toltam a kassza felé legújabb szerzeményemet, ráadásul rögtön két üveggel :) Alig vártam, hogy itthon kibontsam a pezsgősüveg alakú és méretű, parafadugós Leffét! Kitöltés után sötét színe van (talán félbarna?), habja pedig tartós, a 9% alkoholtartalom ellenére. Illata és íze is egyaránt leginkább édes, már-már majdnem émelyítően, a kortyok vége pedig határozott melegséggel tölt el. Ízvilágában jelen van fűszeresség, valamint kis banános beütés is, amely kimondottan jól áll neki. Összességében nagyon ízlett a Rituel 9, és alig várom, hogy egyszer horogra akadjon a kilenc tagú Leffe családból egy számomra új szerzemény (A Leffe Blonde, és Leffe Bruin mellett lézető Leffe Royale, Leffe Ruby, Leffe Nectar, Leffe Radieuse, Leffe Tripel vagy a Leffe Christmas)

http://www.leffe.com/en/beers


Alkoholtartalom: 9%

Összetevők: ármapalátát artalmaz

Gyártja: Br Abbaye de Leffe s.a. B-5500 Dinant, Belgium

Itt vettem: Il Gigante, Arcore, Olaszország; Ára: €4.99 (kb 1500Ft) (2014.08)






Értékelés
Sör pontszám: 8/10
Ár/érték: - 6/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése