2011. október 9., vasárnap

KEO 4.5% - Cyprusi sör

Típus: Ciprusi sör, világos

Saját tapasztalat: Nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyen lesz a KEO, mivel ciprusi sört még sehol sem láttam, és sosem kóstoltam. Érdekessége a különleges méretű üveg volt, amelynek tartalma 6.3 dl.
A pohárba töltve rengeteg habbal jött ki, amely nagyon gyorsan eltűnt. Belekortyolva egy száraz, kesernyés íz fogadott, amelyhez kimondottan kellemetlen üveg- és műanyagíz is vegyült. A KEO színe egészen világos volt, vagy a kevés szárazanyagtartalom, vagy a Cold Filteringes készítési eljárásnak köszönhetően. (A Cold Filteringről és a korábban kóstolt Cold Filteringgel készült Miller Genuine Draft-ról bővebben itt olvashatsz)
Nem vártam tőle csodát, ezért nem is tettem magamban túl magasra a lécet a KEO-val kapcsolatban: Hiába kapott arany fokozatú díjat 1987-ben, szerintem ez a sör egy átlag alatti, nem túl finom ital, amely fogyasztása közben többször elfintorodtam.


Alkoholtartalom: 4.5%

Összetevők: víz, maláta, komló, kukorica

Gyártja: KEO, P.O. Box 50209, Limassol, Cyprus

Itt vettem: Korfu, Sidari; Ára: 1.82€



Értékelés:

Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Sör pontszám: 3/10
Ár/érték arány: 0/10

6 megjegyzés:

  1. Ha éltél volna ott megjött volna a varázs hidd el ... valaha ivott sorok egyik legjobbika..mondjuk te egy korty utan Lezsakértetted ;) 😂😂😂🙏🏻🤦‍♂️

    VálaszTörlés
  2. Ha éltél volna ott megjött volna a varázs hidd el ... valaha ivott sorok egyik legjobbika..mondjuk te egy korty utan Lezsakértetted ;) 😂😂😂🙏🏻🤦‍♂️

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó sör!
    Neked inkább ecet való nem sör te gyökér!

    VálaszTörlés