2011. október 11., kedd

Köstritzer 4.8% - Német fekete sör

Típus: Német sör, fekete

Saját tapasztalat: A Köstritzert Németországban, Thüringiában készítik 1543 óta. Maga a sörgyár 1991-től kezdve a Bitburger leányvállalata lett.
Fekete sörnek írják, színe alapján tényleg meglehetősen "barna sörös", azonban az eddig kóstolt legfeketébb Guiness színét nem éri el. Habját ennek is átjárja a barnás szín, azonban illata nem olyan édes, malátás, mint pl. a Soproni Démonnak.
Íze visztont egészen különleges, aromákban gazdag, édes, mondhatni csokoládészerű, legalábbis nekem ez jutott róla eszembe. Összességében nem rossz, de valahogy nem nyerte el teljsen a tetszésemet.


Alkoholtartalom: 4.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, sörélesztő

Fogralmazza: Liquid Gold Kft, 1117 Budapest, Hunyadi J. út. 1.

Itt vettem: Szolnok, Cora; Ára: 399 Ft



Értékelés:

Újra vennék? – Nem
Megérte? - Egyszer mindenképpen

Sör pontszám: 6/10
Ár/érték arány: 4/10

2 megjegyzés:

  1. Ez a lepontozás érdekes, mivel itt: http://beeradvocate.com/beer/profile/648/1774 good illetve world-class értékelést kapott. Szerintem is finom, nekem mindenesetre ízlett.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nekem az egyik kedvencem... Az Edel Pils is finom ebből, de az eléggé kesernyés, így a fekete szerintem jobb. Mikor kint járok mindig innom kell egy csapoltat belőle... mennyei. Bár hiába mondják, azért nem ez a legjobb Thüringiai sör. :) Üdv.

    VálaszTörlés