2011. október 2., vasárnap

Kronenbourg 1664 Blanc - Búza sör

Típus: Francia sör, világos, búza

Saját tapasztalat: A pohárba kitöltve olyan, mintha Hoegarden lenne: egészen világos színű. A designerek biztosan sokat dolgoztak azon a kompozíción, hogy az üveget kékre készítsék, hogy jól mutasson a sárgás sör mellett. :) Ez apróság volt, de nekem nagyon tetszett. A sör ízvilágát tekintve eléggé összetett, ugyanis a búzasörök frissessége vegyül más egyéb hozzáadott ízesítőkkel (citrom, koriander, valamint édes narancshéj). Összességében egy finom elegy keletkezett az ízkavalkádból, amely sokáig megmaradt a számban és szívesen gondoltam vissza a fogyasztás közbeni jó érzésre. A korábban tesztelt sima Kronenbourg 1664 nem alkotott maradandót, viszont ez a búza változat kimondottan különleges és finom volt.

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, búzamaláta, búza, glükóz szirup, természetes aromák (citrom, koriander), komlókivonat, fűszerek (édes narancshéj, koriander)

Gyártja: Brasseries Kronenbourg, Franciaország
Fogralmazza: Carlsberg Hungary Kft. 2040 Budaörs, Neumann J. u. 3.

Itt vettem: Kecskemét, Auchan, Ára: 322 Ft (0.33l)



Értékelés:

Újra vennék? – Igen
Megérte? – Igen

Sör pontszám: 8/10
Ár/érték arány: 8/10

4 megjegyzés:

  1. a legkirályabb búzasör szerintem! szinte itatja magát:)320-380 Ft-ért nagyon adja:)
    B

    VálaszTörlés
  2. pfejjj,biztos minőségi anyagokból,különös odafigyeléssel készül,nem is szeretném lehúzni,akinek ízlik az vegye,de nekem a az édes narancs íz rettentően sok volt.Nekem ez nem sör,inkább a gyümölcsösökkel tudnám összevonni

    VálaszTörlés
  3. én épp Kronenbourg Blanc-ot iszok. szerintem fonom, tényleg szinte itatja magát.

    VálaszTörlés
  4. Ez a sör az úgynevezett "Belga búza" kategóriába tartozik. Ez eltér a többi belga sörfajtától is, de még inkább eltér a német búzasöröktől. Ebben a csoportban, ez a Kronenbourg 1664 Blanc, egy átlag alatti példány. Akinek bejön ez a vonulat, érdemes megkóstolnia a St. Bernardus Wit sört, ami lényegesen jobb, igaz drágább is.

    http://sortesztek.blogspot.hu/2013/12/st-bernardus-wit-55.html

    VálaszTörlés

Oszd meg Facebook-on

Oszd meg Facebook-on