2012. február 15., szerda

Lucifer 8% - Belga sör

Típus: Belga sör, világos, ale

Saját tapasztalat: A Lucifert kibontva, és a pohárba töltve rengeteg, már-már ördögien sok hab keletkezett, amely extra kemény volt. Az kis üveg tartalmát ki sem tudtam tölteni egyszerre, pedig lassan, a poharat megdöntve öntöttem. Először azt hittem, hogy nincs megfelelően lehűtve, de a címke hátulján árulkodó felirat alapján 5-7 °C-osan ajánlják a fogyasztását, ennek pedig eleget tettem. Az első kortyolási próbálkozásom kudarcba is fulladt, mivel csak habot tudtam a számba juttatni, de legalább megízleltem ezt is. Azon túl, hogy átjön rajta a 8% alkohol erőssége, nekem édes, mézes beütése volt, a szintén belga Barbär jutott eszembe róla. Színét tekintve maga a sör világos, áttetsző, őszintén megvallva sötétebbre számítottam. A Lucifer vizet, árpamalátát, cukrot, komlót és élesztőt tartalmaz, és a források szerint 1369 óta főzik a Brouwerij Het Anker nevű sörfőzdében, keverve a keserű és édeskés aromákat egy fajta élesztős ízzel. Finom sör, amelyről becsukott szemmel is azt tippelném, hogy belga, és ha olcsóbb lenne, gyakrabban fogyasztanám.

Alkoholtartalom: 8%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, cukor, élesztő

Gyártja: Brouwerij Het Anker, 2800 Mechelen, Belgium

Itt vettem: Szolnok, Cora, Ára: 699 Ft



Értékelés
Sör pontszám: 8/10
Ár/érték: - 4/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése