2012. március 4., vasárnap

Hacklberg Braurei Jubiläumsbier 5.5%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Egy passaui sört már kóstoltam (Innstadt Neues Helles), és most a Hacklberg Sörfőzde 375 éves Jubileumi söre lesz a második ebből a városból. A palack semmi különöset nem rejt, csupán egy átlagos (vagy inkább az alatti) egyszerű német sört. A pohárba töltve kicsit ritkás, de viszonylag sok hab fejlődött, amely a kóstolás végéig 1-2 mm vastagon megmaradt. Ízében olyasmit fedeztem fel, mint amikor régi vízvezetékből engednek ki vizet és az kicsit fémes, vasas ízt ad. Ezt leszámítva megfelelően keserű és tisztaságú, fogyasztható sör lett a Hacklberg főzdéjének az anyaga, és amelynek kicsi élesztős-búzás íze is volt szerintem. Semmi esetre sem hasonlítható össze az itthon kapható 180-200Ft körüli sörökkel, azoknál szerintem nagyságrendekkel finomabb.


Alkoholtartalom: 5.5%

Összetevők: víz, maláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Braurei Hacklberg, 94034 Passau


Itt vettem: Németország, Vilshofen, Kaufland, Ára: 0,61€



Értékelés

Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 6/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése