2012. március 3., szombat

Löwenbrau Urtyp 5.4% - Eredeti német sör

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Ismét egy csatos üveges sör, amely felkeltette az érdeklődésemet. Igen-igen, ilyet már láttam itthon is: Löwenbrau. A Löwenbrau Original egyike volt az első sörtesztjeimnek, és akkor sajnos a Borsodi Sörgyár által gyártott Löwent elég rendesen lehúztam fura ízvilága és a hozzáadott kukoricadara miatt is.
Így hát kíváncsian bontottam ki az EREDETI, német Löwenbrau Urtyp-et. A habját tekintve teljes az ellentét, ennek ugyanis van(!), ráadásul szép, kemény. A sima Löwen-nél megjegyeztem, hogy poshadt beütése volt, ez ennél sem az illatában, sem pedig az ízében nem jelentkezett, teljesen kulturált volt mai alanyom. Elég keserű, kicsit száraz ízvilágú, de abszolút korrekt sör az Urtyp, amelyet annak (is) köszönhet, hogy nincs benne sem adalékanyagként, sem pedig térfogatnövelőként beletett kukoricadara, csakis víz, komló, és maláta. Bármikor nyugodt szívvel meginnék még egy, vagy akár több üveggel is belőle.


Ja, még valami: Csak nekem nagyon feltűnő a hasonlóság a Löwenbrau emblémán látható, és a cseh címeren található oroszlán között?


Alkoholtartalom: 5.4%

Összetevők: víz, maláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Löwenbrau AG. D-80335 München

Itt vettem: Németország, Vilshofen, Kaufland, Ára: 0,69€



Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Ár/érték: - 8/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése