2012. július 26., csütörtök

Royal Helles Bier 4.2%

Típus: Magyar sör(?), világos
Saját tapasztalat: Már nem emlékszem pontosan, hogy hol bukkantam erre a zöld dobozra, amelybe a Royal Helles sört töltötték (talán egy Penny volt?)... A doboz oldalán meglepett, hogy gyártóként a Pécsi Sörfőzdét írták, mivel nem gondoltam volna, hogy német nevet ad sörének egy magyar cég. A pohárba töltés után kb 2 percig tartott a hab, amely először ritkássá vált a sör tetején, majd pedig egyszerűen eltűnt onnan. Ízét tekintve kimondottan kellemetlen, száraznak, keserűnek éreztem, amely vegyült egy olyan ízvilággal, amitől az első kortyok után elég érdekes arcot (fintort) vágtam. Azt nem tudom, hogy a főzés során felhasznált kukoricadara okozta-e ezt, vagy szimplán a többi összetevő (is) játszott közre, de az biztos, hogy még egy Royal Helles-t nem veszek a következő sok évben... Annyira talán nem volt rossz, mint a Spaten, de kb egy Steffl-vel tenném egy kalapba a Royal Helles Biert... amely tegyük hozzá: Nem túl nagy szó...Ha már magyar sör, akkor továbbra is a Soproni 1895 vezet szerintem, főleg mióta már kukoricadarát sem tesznek bele! :)


Alkoholtartalom: 4.2%

Összetevők: ivóvíz, árpamláta, kukoricadara, komló, antioxidáns (aszkorbinsav, dikálium-diszulfit)

Gyártja
: Pécsi Sörfőzde Zrt. 7624 Pécs, Alkotmány u. 94.

Itt vettem: Sajnos elhagytam a blokkot, nem emlékszem már


 Értékelés
Sör pontszám: 2/10
Ár/érték: 2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

1 megjegyzés:

  1. Az osztrák Ottakringer által felvásárolt pécsi nagyüzemből. Kösz nem!

    VálaszTörlés