2012. augusztus 6., hétfő

Hacker-Pschorr Münchner Radler 2.5%

Típus: Német sör, világos radler 

Saját tapasztalat: A Hacker-Pschorr által készített Münchner Radlert - amely fele-fele arányban tartalmaz Münchner Hell sört, valamint limonádét - az év egyik legforróbb napján kóstoltam meg. A közel 38 fokos hőségben, szabadságom első napján kimondottan nagy élvezettel bontottam ki a jól behűtött, csatos üveges, citrom-sör kombót. A pohárba töltés során egy egészen világos színű, tökéletes tisztaságú ital látványa fogadott, amelynek tetején kicsit ritkás, de annál több fehér színű hab keletkezett. Illatában a citrusosság dominál, ízében pedig mind a sör, mind pedig a limonádé jelen van. Egyáltalán nincs mesterséges íze, inkább diszkréten bújik meg a citrom a sör mellett. Szeretem, ha egy radler nem billen át a ló túl oldalára, és kicsit megőrzi sör mivoltát is. A Hacker-Pschorr Radlernek szerintem ez sikerült, és a teljes üveg kimondottan jól esett. Azt hiszem felbontok még egyet!

A kóstoláshoz a sört a Paulaner Sör Shop biztosította, ezúton is köszönet érte.


Alkoholtartalom: 2.5%

Összetevők: Münchner Hell sör (víz, árpamaláta, komló), limonádé (víz, cukor, szénsav, citromsav és természetes aroma)

Gyártja: Hacker-Pschorr Bräu GmbH, Hochstrasse 75, 81541 München, Németország
Forgalmazza: Ever Drink Kft. 2092 Budakeszi, Tiefenweg u. 10.

Itt vettem: Paulaner Sör Shop








Értékelés
Pontszám Radlerként: 10/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése