2013. január 4., péntek

Anheuser Busch 5%

Típus: Angol sör, világos

Saját tapasztalat: Az Anheuser Busch nevű sörrel soha sem találkoztam még korábban, így teljesen ismeretlen üveget vettem le az osztrák supermarket polcáról az Intersparban. Árát kicsit sokalltam, €1.45-öt kértek érte a kasszánál. Az egészen világos színű sör nekem leginkább semleges ízű, valamint kicsit édeskés hatású volt. Egyáltalán nem különleges, túlzással élve olyan, mintha sárga színű ásványvizet innék. Habja gyorsan eltűnt, és hozzáadott rizstartalmát is térfogatnövelőnek vélem. Az eddig kóstolt angol söreim nem túlzottan nyerték el a tetszésemet, és ebbe a sorba most beállt a Busch is.





Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, rizs, komló

Gyártja: Stag Brewing Company Ltd. London, UK

Itt vettem: Interspar Wels, Ausztria; Ára: €1.45 (2012.07.)






Értékelés
Sör pontszám: 3/10
Ár/érték: - 0/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése