2013. január 12., szombat

Lav 5% - Szerb sör

Típus: Szerb sör, világos

Saját tapasztalat: A Lav sörrel életemben először kb 2006-ban, egy görögországi nyaralás során találkoztam. A buszos út elején, közvetlenül a határ átlépése után megálltunk egy benzinkútnál, és akkor vettem le egy dobozzal a shop hűtőpultjáról. Emlékeim szerint annak ellenére, hogy benzinkút volt, egészen olcsón adták, és amikor jól behűtve kibontottam a görög tengerparton, akkor kimondottan frissítően hatott. No, de ennyit az emlékekről, nézzük a mai Lav-ot.
Színe egészen világos, habja viszont példaértékű. Nemcsak a fényképezés idejét bírta végig, hanem a sör elfogyasztását is. Kb 10-15 percig ott volt, jó fél centi vastagon a pohár tetején! Ízét tekintve szerintem a pilsner-ekre hasonlít, amolyan népsörként úgy behangolva, hogy széles fogyasztói réteg megtalálhassa benne azt, amitől kér még egy üveggel belőle a csapostól egy fárasztó hét után, pénteken. Az összetevőit szívesen megvizsgáltam volna a Carlsberg Group által gyártott terméknek, de ilyet - akárhogy is forgattam az üveget a kezemben - nem találtam rajta. Összességében nem volt vele különösebb gond, szerintem egy átlagos, beszélgetős sör.

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: ? (nem volt rajta az üvegen)

Gyártja: Carlsberg Srbija D.O.O. Proletarska 17, 21413 Celarevo, Szerbia

Itt vettem: Ajándék volt






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték:
Újra vennék? – Igen
Megérte?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése