2013. július 15., hétfő

Szögedi Nyári Boszorkány Barna Sörkülönlegesség 5.6%

Típus: Magyar sör, barna

Saját tapasztalat: A Szegedi Sörker '96 Kft által gyártott termékek közül - a Red Devil Vörös Sör - után most a Szögedi Nyári Boszorkány Barna Sörkülönlegességet kóstoltam meg, amely literes műanyagpalackos kiszerelésben került a boltba, onnan pedig hozzám. 499Ft-ot fizettem érte, amely egy litert tekintve átlagos árnak felel meg. Kicsit félve tekertem le a tetejéről a fekete műanyag kupakot, hogy vajon mi rejtőzik a palackban... Kitöltöttem, és meglepődtem: Szép, habos, a habot kissé barnásra színező teltség fogadott első ránézésre. Illatában én mazsolás, karamelles, édes jegyeket fedeztem fel, a kortyok során pedig e mellé hozzákerült egy kis cseresznyés íz is (konkrétan egy meggyes Sport szelet jutott eszembe róla). Szénsavtartalmát átlagosnak (picit talán az alattinak) éreztem, így a kortyok selymesek voltak. Tulajdonképpen nem volt különösebb, azonnal kibukó hiba, viszont valahogy nem itatta magát annyira, - talán a vége felé kissé túlzóan édes mivolta miatt - a második fél literrel szabályosan harcoltam, hogy legyűrjem, amely kis híján nem sikerült! Pozitívan indult, de a végére kellemetlen élmény maradt. Lehet, hogy én nem voltam rendesen rászomjazva, lehet, hogy rossz napon kóstoltam, de nekem ezúttal egyszeri élmény marad a Nyári Boszorkány, ugyanis többet nem valószínű, hogy veszek belőle.

Alkoholtartalom: 5.6%

Összetevők: ivóvíz, pilseni maláta, karamell maláta, festő maláta, komló

Gyártja: Sörker '96 Kft. Szeged, Kollégiumi út 21.

Itt vettem: Kecskemét, Tesco, Ára: 499 Ft (2013.04)





Értékelés:

Sör pontszám: 3/10
Ár/érték arány: - 5/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? – Egyszer

4 megjegyzés:

  1. Minden kézműves sör kisüzemi, de nem minden kisüzemi sör kézműves! A minőségen múlik minden!!!

    Itt érdemes körülnézni:
    http://kezmuves-csemege.hu/artisanal-beers?sort=p.price&order=ASC&limit=100

    VálaszTörlés
  2. Vagy itt http://www.venenum.hu/25-kezmves-magyar-sorok

    VálaszTörlés
  3. Van egy kis italdiszkont a 7. kerületben az István út 33. szám alatt, ami több fajta kézműves sört is árul.
    Többek között ezt is.

    VálaszTörlés
  4. 😂...most vettem a 14 ker. ben az obival szemben egy diszkontban, egy doboz dreher+szögedi red devil+szögedi 13, 1000 ft-ot fizettem. Bedobom a mélyhűtőbe azt meglátom 😂

    VálaszTörlés