2011. május 28., szombat

Delirium Tremens 8.5%

Típus: Belga sör, világos

Saját tapasztalat: Ízében dominál az alkohol, viszonylag nagy szárazanyagtartalmú sör, amely nekem erősen habzott. Ezt a hibáját gyorsan felejtettem… Tipikus „fejbevágós” sör, 0,33l ellenére simán felér egy korsóval. Kicsit viccesnek tartottam az üvegen a rózsaszín elefántokat, de a tesztivás után lazán el tudom képzelni, hogy egy egész estés Delirium Tremensezés után ilyeneket lát az ember.

Alkoholtartalom: 8,5%

Összetétel:
Víz, árpamaláta, komló, sörélesztő
Gyártja: Brasserie Huyghe Brewery, Brusselse stw 282, 9090 Melle, Belgium
Itt vettem: Budapest, Westend Match, kb. 629 Ft (a blokkot sajnos kidobtam)






Értékelés:

Újra vennék? – Igen, bármikor!
Megérte? – Kicsit drága


Sör pontszám: 9/10
Ár/érték arány: 4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése