2011. szeptember 1., csütörtök

Royal Dutch 5% - Holland postás sör

Típus: Holland sör, világos

Saját tapasztalat: Egyik legolcsóbb söröm volt Korfun, amelytől - az árából ítélve - már az elején sem vártam túl sokat. Az üvegen található jel szerint Postás sörnek készítették... hát.. nem irigylem szegény postásokat, ha ezt kell inniuk. A Royal Dutch-ba belekortyolva erősen keserű, száraz íz fogadott, amely egy pillanat alatt összehúzta a számat és azonnal vágtam egy érdekes arcot. Az összetevők között nincs semmi durva, de akkor sem ízlett, gyakorlatilag egyik legrosszabb sörömet fogyasztottam el a fent nevezett holland postás sör képében. Szerencsére csak 0.33l volt, mivel a nagyobb változat fél literjével nem igazán tudtam volna mit kezdeni. Akármennyire akartam, semmi finomat nem tudtam benne felfedezni...


Összehasonlításképpen a többi Korfun fogyasztott söröm tesztje az alábbi linkeken található:
Mythos
Fix Hellas
Corfu Beer
Vergina

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Egy licensz alapján a Bierbrouwerij de Posthoorn, Breda Holland

Itt vettem: Korfu, Sidari, Görögörszág, Ára: €0.75



Értékelés:

Újra vennék? – Soha
Megérte? – Nem

Sör pontszám: 1/10
Ár/érték arány: 1/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése