2012. január 8., vasárnap

Courage Directors 4.8% - Angol sör

Típus: Angol sör, félbarna ale

Saját tapasztalat: A Courage Directors-t egy hab nélküli, félbarna színű sörként ismertem meg, amelyet a címkén szereplő információ alapján eredetileg az igazgatóknak (Directors) főztek. Íze kimondottan édes, malátás - pedig keserűbbre számítottam az ale szó elolvasása után. Szerencsére kellemetlen utóíze nem igazán van, de erős közepesnél nem adnék neki jobbat. Összetevőit megvizsgálva nem találtam túl bíztatónak a hozzáadott cukor és a színezék miatt. (ellenpélda arra, hogy a cukor akár jó is lehet egy sörben: Primátor Double 24)
Nagyon ki voltam szomjazva már egy sörre, amikor a mai tesztalanyomat kóstoltam, de ennek ellenére sem innék meg a Directorsból még egyet, pláne nem ennyi pénzért.

Alkoholtartalom: 4.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, cukor, komló, színezék (E150C)

Fogralmazza: Liquid Gold Kft. 1117 Budapest, Hunyadi J. út 1.
Származási hely: Nagy-Britannia


Itt vettem: Kecskemét, Malom Center CBA, Ára: 449 Ft



Értékelés: 5/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése