2012. január 28., szombat

Schöfferhofer Hefeweizen 5% - Német búzasör

Típus: Német sör, világos, búza

Saját tapasztalat: Német búzasör... egyik kedvenc sörfajtám. A Schöfferhofert már régóta vadásztam a boltok polcain, végül egy Corában sikerült megtalálnom. Rikító narancsos címkéjével rögtön felismertem! :) Pár napig pihent a hűtőben, ezáltal rendesen behűtve töltöttem ki az egészen zavaros, szűretlen sört a korsóba. Illata finom búzasörös volt, íze pedig finom friss, amelyet az Edelweiss-hoz, vagy a Löwenweisse-hez hasonlítanék. Biztosan nem sprólták ki belőle az anyagot, mivel nemcsak az üveg oldalán, hanem a pohár alján is leült a szárazanyag, valamint az élesztő. Erről külön kép van, elég bizarr, ahogy a pohár fenekére néztem - ha valakinek jó a fantáziája :) Habját átjárta a narancsos színű elegy és nem esett össze rögtön, hanem sokáig megmaradt. A Schöfferhofert egyértelműen a felső kategóriába helyezem.


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, búzamaláta, árpamaláta, komló és sörélesztő

Gyártja: Radeberger Gruppe - Frankfurt
Fogralmazza: Liquid Gold Kft. 1117 Budapest, Hunyadi J. út 1.

Itt vettem: Szolnok, Cora, Ára: 479 Ft





Értékelés:
Sör pontszám: 9/10
Ár/érték: 6/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

1 megjegyzés: