2012. január 28., szombat

Fullers London Pride Ale 4.7%

Típus: Angol sör, ale

Saját tapasztalat: Félbarna sör London Pride, amely egészen kevés habot képzett a pohár tetején, viszont közelebbről megvizsgálva szép sűrű volt. Színét átjárta a sör színe.
Fogalmam sincs, hogy miért, de ízéről valamiét a Görögországban talált John Smiths' Extra Smooth jutott eszembe, pedig az elvileg kávés sör volt, ez pedig "sima". Megfelelően keserű íze megmaradt a számban, összetevői között szerencsére nincs semmiféle adalékanyag, csupán a legszükségesebbek. Nem rossz sör, de nem valószínű, hogy ez lesz a kedvencem.
Eredetileg 7/10-et akartam neki adni, de ahogy a vége felé jártam, egyre jobban előkerült egy fajta fura "dobozíz", amely savanyú beütéssel keveredett. Egyszer megkóstolom üveges kiadásban is, ha lesz rá lehetőségem.


Update 2014.09.: Sikerült, üveges kiadásban is megkóstolni, a képek alább találhatóak.

Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, maláta, komló, élesztő

Importálja és forgalmazza: One World Drinks Kft. 1172 Budapest, Cinkotai út 51.

Itt vettem: Szolnok, Tesco, Ára: 499 Ft









Értékelés: 6/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Sokaltam érte az összeget

3 megjegyzés:

  1. A fuller's-től az ESB-t, a Golden pride-ot, és az 1845-öt kóstoltam. Az első kettő szerintem felülmúlhatatlanul jó. Még van egy London porterem épp itthon, és arról is jókat írnak. Amúgy ez a sör is nyert pár komoly díjat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia! Fuller's 1845-öt hol sikerült vásárolnod?

      Törlés