2013. március 28., csütörtök

Orval 6.3% - Belga sör

Típus: Belga sör, félbarna

Saját tapasztalat: Az Orval név kultuszként csengett mindig is a fülemben. A teljességet és az erőt sugallta, akármikor meghallottam. Alig vártam, hogy a Belga sörfesztivál után most saját fényképekkel egybekötve is megkóstolhassam ez a nem mindennapi sört. Korábban megesküdtem volna, hogy ez egy extra erős barna sör, azonban ezúttal tévedtem, mivel az Orval egy félbarna, átlagos(nál picit magasabb) alkoholtartalommal rendelkező belga ale. Habja szép, fehér, íze pedig szerintem extra száraz és extra keserű. Édesség-keserűség vonatkozásában szerintem teljes ellentéte a mondjuk Girmbergen Optima Bruno-nak. Illatában én olyat fedeztem fel, mintha egy érett, lágy, krémes francia camembert sajt illatai is jelen lennének némi élesztősséggel egybekeverve. Kimondottan karakteres, jellegzetes, egyedi és finom sör!


Alkoholtartalom: 6.2%

Összetevők:
ivóvíz, árpamaláta, komló, sörélesztő, cukor

Gyártja: Brewery Orval, B 6823 Villers D'Orval, Belgium

Itt vettem: Csakajosor; Ára: 900 Ft (2012.07.)






Értékelés:
Sör pontszám: 9/10
Ár/érték arány: 3/10
Újra vennék? – Egyedisége miatt bármikor
Megérte? – Nagyon drága volt

1 megjegyzés:

  1. Szerintem az egyik legjobb sör a világon!!!! :-) Csodálatosan szép az eredeti pohara is!

    VálaszTörlés