2013. december 27., péntek

Schloss Eggenberg Urbock 23 - 9.6%

Típus: Osztrák sör, világos

Saját tapasztalat: A Schloss Eggenbergtől három sört kóstoltam eddig, a fémpalackos Silver Bottle 4.9%-et, a nem túl kimagasló Mac Queens Nessie 5%-ot, valamint az eddigi legerősebb sört is, a 14%-os Samichlaus Classic (2011)-ot. A mai estén kibontott sör pedig az "Urbock", amely egy 23 balling fokos, 9.6%-os alkoholtartalommal rendelkező világos sör. Kitöltve egészen kevés habja volt - meg sem lepődtem rajta, mivel ez az erősség már sokszor elnyomja a fehér koronát. Illata édes, ízében szintén malátás jegyek uralkodnak. Messze nem olyan komplex élmény, mint a Samichlaus, én sokkal karakteresebb, egyedibb ízvilágra számítottam. Az alkoholon és az édességen kívül semmiféle ismertetőjegye nincs, amelytől úgy döntöttem, hogy megkóstolni érdekes volt, viszont legközelebb mást hozok haza Ausztriából.


Alkoholtartalom: 9.6%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Castle Brewery Eggenberg, 4655 Vorchdorf, Austria

Itt vettem: Interspar, Wels, Ausztria, Ára: 1.65€







Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 2/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Talán


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése