2014. január 25., szombat

Schremser Weihnachtsbräu 7.1%

Típus: Német sör (Osztrák), világos

Saját tapasztalat: Nemrég találtam az Auchan söröspolcain a Schremser Weihnachtsbräu nevű, kis üveges, mikulásos sört. Ahogy körbeforgattam, kiderült, hogy ez egy karácsonyi kézműves bock sör, amelyet Schrems-ben, Ausztriában gyártanak. A sör színe telt, és - igencsak rövid életű - habját enyhén beszínezi a sör addig a pár másodpercig, amíg létezik, illatát tekintve pedig nekem semleges volt. A kortyok egyáltalán nem hasonlítanak a korábban kóstolt (belga) karácsonyi sörökre, nem határozottan édes, nem gyümölcsös, és egyáltalán nem is nagyon tudnám megmondani, hogy milyen karácsonyi jellemzőt sikerült a palackba préselniük a sörfőzdében. Ez egy alapvetően fűszeres, kezdetben kissé kesernyés, ám a kortyok lecsengésével alkoholos ízűvé váló sör, amelyhez hozzákerül némi édeskés jelleg is. Sokkal határozottabb, markánsabb élményre számítottam ennél, az érte fizetett 499Ft-ot határozottan nem érte meg.


Alkoholtartalom: 7.1%


Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja:
Privabrauerei Karl Th. Trojan A-3943 Schrems, Ausztria

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 499 Ft (2013.12)







Értékelés

Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: -  2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

1 megjegyzés:

  1. Én fogyasztottam belőle, hasonló okokból kifolyólag... Nem igazán tudtam kategorizálni, és semmi különlegeset nem találtam benne... egy egyszerű világos láger volt indokolatlanul drágán nem kifezetődő alkoholtartalommal az íze miatt...

    VálaszTörlés