2014. január 25., szombat

Straffe Hendrik Quadrupel 11%

Típus: Belga sör, barna

Saját tapasztalat: Straffe Hendrik... ebből már ittam pár hete egyet, és akkor a kellemes élmény hatására elhatároztam, hogy vadászni fogom a többi fajtát... legnagyobb meglepetésemre ma a garázsban való pakolásom során az egyik sörösrekeszben összeakadtam a Quadrupel-el, és abban a pillanatban már be is tettem a hűtőbe. Milyen jó, hogy rögtön két fajtát vettem, amikor Budapesten jártam :)
Kitöltés után határozottan barna, és kevés habbal rendelkező sör képe tárult elém. Illata rumosdiós, illetve konyakmeggyes emlékeket idézett bennem. Íze komplex: Élesztősen alkoholos, amely vegyül aszaltgyümölcsökre emlékeztető jegyekkel, és füstös rumos keverékkel. Egészen finom, és a 11% alkohol jelenléte kellő határozottságot ad ennek a kis üveges sörnek. A kortyai a Tripel-hez hasonlóan krémesek voltak, ezzel méginkább könnyen fogyaszthatóvá téve a Quadrupelt. Őszintén szólva a 11% nem piskóta, a vége felé rendesen éreztem, hogy fejbe vágott! A Tripelhez képest egy százasnyi felárért jár 2% extra alkoholtartalom.


Alkoholtartalom: 11%

Összetevők: Csak annyi derült ki, hogy árpamalátát tartalmaz

Gyártja: Brouwerij De Halve Maan, 8000 Brugge, Belgium

Itt vettem: Csakajosor, Budapest; Ára: 900 Ft (2012.07)








Értékelés

Sör pontszám: 9/10
Ár/érték: -  7/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése