2014. április 15., kedd

Szalon Sör - Világos 4.6%

Típus: Magyar sör, világos

Saját tapasztalat: Szalon sör: ismerősen csengett, amikor megláttam. Azt hiszem, hogy valamikor gyerekként (na jó, kamaszként) hallottam először a Szalon sörről, bár akkor még fogalmam sem volt, hogy miféle lehet. Aztán eltűnt, évekre. Most pedig a Pécsi Sörfőzde termékeként újra megtaláltam, és nem tudtam otthagyni a boltban. A dobozon alig van pár dolog, információból azonban még talán túl sok is az összetevőket illetően, ugyanis nemcsak kukoricadara található meg benne, hanem antioxidánsok is. Annyi baj legyen, jöjjön a próba: Kitöltöttem. Habja két percig bírta, utána a halvány emléke maradt csak meg. Íze édeskés (köszi kuoricadara), ám messze nem olyan rossz, mint azt előre vártam. Tulajdonképpen a doboz második felére megszoktam, ám ekkor - talán a melegedés hatására - előkerült egy kellemetlen fémes, kicsit savanykás, citrusos és némi dobozíz, amelytől már nem fogyott olyan egyszerűen a maradék. Összességében alsó-közép kategóriás sörökhöz (legalábbis az ára alapján) mérve még talán egészen fogyaszthatónak tűnik.

Alkoholtartalom: 4.6%

Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, kukoricadara, komló és antioxidáns (aszkorbinsav és dikálium-diszulfit)

Gyártja: Pécsi Sörfőzde Zrt. 7624 Pécs, Alkotmány u. 94.

Itt vettem: Tesco, Kecskemét, Ára: 179 Ft (2014.03)




Értékelés
Sör pontszám: 3/10
Ár/érték: - 5/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem nagyon

7 megjegyzés:

  1. Szerintem annyira nem rossz ez, főleg mióta megváltozott a dizájn. :D Jobban le tud csúszni mint egy kőbányai.

    VálaszTörlés
  2. Én azt mondanám,árához képest viszi a prímet!Meló után egy két Szalonka a nap lezárásaként.Ja és ha már magyarok vagyunk akkor igyunk ilyet is ne csak a belgákat istenítsük.

    VálaszTörlés
  3. Én azt mondanám,árához képest viszi a prímet!Meló után egy két Szalonka a nap lezárásaként.Ja és ha már magyarok vagyunk akkor igyunk ilyet is ne csak a belgákat istenítsük.

    VálaszTörlés
  4. A borsodi, dreher és soproni sörben is van kukorica dara!! Az nem baj????

    VálaszTörlés
  5. A borsodi, dreher és soproni sörben is van kukorica dara!! Az nem baj????

    VálaszTörlés