2011. június 24., péntek

Kaiser Bier 5.3% Osztrák világos sör

Típus: Osztrák sör, világos

Saját tapasztalat: Kaiser... A címke azt hirdeti, hogy Kaiser Bier. Tehát nem világos, nem barna, nem Lager vagy bármi más, egyszerűen Bier. Apropó címke és üveg: Semmi cicoma, sima téglalap alakú ragasztott papírdarab, minimál design. A kupakra fokozottan igaz az előbb említett puritánság, ugyanis teljesen üres, egyszerű fémdarab. A "Bier" ízvilága azonosíthatatlan számomra, tele van kellemetlen fő- és utóízekkel, olyan, mint a Steffl volt. Annál talán egy fél fokkal ihatóbb, de még mindig nagyon rossz...nem tudom mi teszi, talán a kukoricadara vagy bármi más nem feltüntetett összetevő... de az üveg vége felé már fintorogtam. A "császári" italba 5,3% alkoholt tuszkoltak, viszont ezzel együtt sem érte el az átlagos sört nálam és egy időre elég volt belőle ennyi.

Azóta megkóstoltam Görögországban a Kaiser Double Malt-ot, a tesztet rákattintva olvashatod.


Alkoholtartalom: 5,3%

Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, kukoricadara, komló

Gyártó: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. 9400 Sopron Vándor S. u. 1.




Itt vettem: Kecskemét, Tesco, Ára: 199 Ft

Értékelés:
Újra vennék? – Nem
Megérte? – Nem

Sör pontszám: 3/10
Ár/érték arány: 3/10

10 megjegyzés:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=gSY1oPP_DyU

    VálaszTörlés
  2. 2012 juniusában 4,6% -os dobozos Kaiser-el találkoztam.. :( Na ez hogy lehet? A soproni Heinekken hungária zrt csodája.. :S

    Ez olyan mint a löwenbraun az is egyszer 5% egyszer 4,6%.. érdekes.. :(
    ..Manci..

    VálaszTörlés
  3. Úgy kerültem erre az oldalra, hogy Kaiser dobozost iszom, pocsék. Gondoltam utána nézek, mi ez. A lényeg, hogy az enyém 4,2%-os.
    Soha többet ilyet.

    szabó

    VálaszTörlés
  4. Most a SPAR-ban csalogatják a gyanútlan vásárlókat a Kaiser 4,2%-os változatával potom 219Ft-ért.

    VálaszTörlés
  5. Konkrétan borzasztó ez a sör, én még 3 pontot sem adtam volna rá.

    VálaszTörlés
  6. Miért nem módosítják az adatokat?

    VálaszTörlés
  7. En most iszok epp egy ilyet. Haaat, nyaron funyiras kozben elmegy, de egyebkent nalam ez a sor a kozepkategoria aljan van. Nem kell sokat varni tole..

    VálaszTörlés
  8. Nem is tudom , h kik az edes sort szeretik miert fogyasztanak keserut? Es szidja , Europa sorkeszletet kostolgatva en a keseru sorok kedvelojekent kozep kategorias -nak mondanam .

    VálaszTörlés
  9. En most kóstoltam a dobozos formájában egyenesen österreich bol hoztam 90cent körül többet vártam tőle igaz 5%, de habja gyorsan lebomlo a színe kimondottan vilagos a sornek semmi jellegzetes kulonleges íze nincs ez egy elég alsokategorias részemről. Nem vásárolnam újra.

    VálaszTörlés
  10. Ti akkor meg nem ittatok amerikai sort! A Kaiser csodalatos minosegu az amerikaihoz kepest. Ti magyarok nagyon el vagytok kenyeztetve :-)

    VálaszTörlés