2014. szeptember 21., vasárnap

Pardubický Pernstejn Vilém 11 - 4.7%

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: Emlékeim szerint Pernstejn-t még nem ittam életem során, így hát amikor apukám beállított 4 különböző üveggel a Pardubický Pivovar sörei közül, nagyon örültem neki. Meleg, nyári este lévén, a 11-esre, azaz a "jedenáctka"-ra esett a választásom, hogy kellemesen szomjoltó legyen, ne pedig fejbevágós sör (főleg ne a meccsre) :)
A sör tetején szép, dús hab keletezett, és szépen díszítette a sört egy ideig. A kortyolások során ízvilága semleges volt, amely kissé édeskésbe hajlott, zöldfűszeres beütésekkel (mint a Lobkowicz) vegyülve egy kis nem túl kellemes fémes beütéssel. Szénsavasságát kicsit erősnek éreztem, szerintem jobban csúszott volna, ha kevesebbet tesznek bele. Összességében nem rossz sör, szomjoltónak kiváló volt, azonban nem is olyan karakteres, hogy örökké emlékezzek rá. Átlagos, cseh, jól fogyasztható.
Csak most vettem észre, hogy - a cím alapján - ugyanebben a sörfőzdében készül a Pardubický Porter is, amely egy kiváló 19-es barna sör! Érdekes, hogy a honlapon nem szerepel ez...

A sört apukámtól kaptam tesztelésre, ezúton is köszönet érte!


Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, árpamaláták, komló, komlókivonat

Gyártja: Pardubický Pivovar a.s. Palackého Trída 250, 530 33 Pardubice, Csehország


Itt vettem: Ajándék volt






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése