2014. szeptember 20., szombat

Praga Premium Pils 4.7%

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: A Praga Premium Pils sör a nevével ellentétben nem Prágában, hanem České Budejovice-ben készül, a Samson sörfőzdében. Miután felpattintottam a fehér kupakot, és kitöltöttem a sört a korsóba, egy kimondottan bíztató illatfelhő csapta meg az orromat, szinte kívánta, hogy belekortyoljak. Habja kevés volt, és már az első kortynál jelentős mennyiségű folyékony kenyér áramlott a számba, az igencsak szénsavas, keserű italból. Az elején meg voltam győződve róla, hogy szinte Pilsner Urquell szintű sört fogok kortyolni, azonban rövidesen szertefoszlott ez bennem, mivel sem olyan markáns, jellegzetes íze nem volt, sem pedig nem birizgálta meg a szájpadlásomat olyan "csehesen pilzeniesen"... Tulajdonképpen nem rossz sör ez, de nagyobb durranást vártam.


Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, árpamala, komlókivonat, sörélesztő

Gyártja
: Pivovar Samson a.s. Lidická 458/51, 370 03 České Budejovice, Csehország

Itt vettem: Sajnos a blokkot elhagytam






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Talán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése