2014. október 31., péntek

Fullers India Pale Ale 5.3%

Típus: Angol sör, ale

Saját tapasztalat: Az India Pale Ale-k mostanában nagyon bejöttek, hiszen a Hopfanatic Nohoplimit Double West Coast India Pale Ale 8.5%, valamint a Kaltenecker IPA14 Atlantis 5.8% is kellemes élmény volt, kíváncsi voltam hát egy angol IPA-ra. A szerencse rám mosolygott, hiszen a Fullers India Pale Ale nevű sörre az Tescoban rátaláltam, és rögtön a kosárba tettem. Az 5.3% alkoholtartalmú félbarna ital a kortyolások során hozza a határozott, keserű, komlós ízvilágot, kis túlzással bekötött szemmel megondanám róla, hogy ez egy IPA és határozott keserűsége mellett mégis könnyed tud maradni. Mivel ezen tulajdonságán túl szerintem nem tud más különlegességet felmutatni, ezért a virtuális skálámon a középmezőnybe teszem.
A Fullers családból egyet már kóstoltam, a Fullers London Pride Ale 4.7%-et.


Alkoholtartalom: 5.3%

Összetevők: víz, maláta, komló, sörélesztő

Származási hely: Anglia

Itt vettem: Tesco, Kecskemét; Ára: 599 Ft (2014.01)







Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése