2012. augusztus 19., vasárnap

Morland Old Speckled Hen 5.2% - Angol ale

Típus: Angol sör, félbarna ale

Saját tapasztalat: A Morland Old Speckled Hen sörre egy Tescoban bukkantam rá valamikor május környékén. A dobozt körbeforgatva magyar feliratot sehol sem találtam gyárilag rátéve, egyedül egy kis fehér címkén volt olvasható a szükséges információadag. A fénykép kedvéért megpróbáltam leszedni, nem sok sikerrel, így némi kívánni valót hagy magaután az összkép, ezért elnézést :) De így legalább le tudtam fényképezni az eredeti dobozfeliratot is.
Kitöltés után a vártnak megfelelően félbarna színű ital fogadott, amely pont úgy nyerte el végleges formáját, mint annak idején a Guiness, azaz a sör fokozatosan "tisztult" le (kb 5 másodperc alatt), és ez idő alatt alakult ki kemény, fehér habja is. A sör szénsavtartalmát alacsonynak mondanám, ezért selymes volt a kortyolások során.
Az Ale-k általában nem ízlettek túlzottan, de ez valahogy egészen jól lecsúszott. Ízében keserű és édes ízeket fedeztem fel, utóízét viszont nem tudnám leírni pontosan. Egyszer érdekes volt, de ennyi pénzért legközelebb mást hozok. Lehet, hogy angol sör rajongóknak bejön ez a sör, de az én ízvilágom nem teljesen ehhez formálódott. :)


Alkoholtartalom: 5.2%



Összetevők: víz, árpa, glukózszirup, komló, élesztő

Gyártja: Morland Brewing, Westgate Street Bury St Edmunds Suffolk IP33 1QT, England
Importálja és forgalmazza: One World Drinks Kft. 1172 Budapest, Cinkotai út 51.

Itt vettem: Kecskemét, Tesco, Ára: 523 Ft (2012.05.)







Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: - 3/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Igen, kipróbálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése