2012. november 12., hétfő

HB Münchner Sommer 5.1%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A HB-tól megkóstoltam már a búzasörüket, a világos sörüket, valamint citromos sörüket is, most azonban találtam egy új "családtagot", méghozzá a Münchner Sommer nevű Vollbier-t. A neten utánaolvasva a vollbier egy olyan kategória, amely magába foglalja a pils, a sima világos és a búzasöröket is, ettől tehát még lehetne gyakorlatilag bármi... Szűretlensége miatt én inkább búzasörnek mondanám, bár nem egyértelmű a dolog, mivel íze miatt becsukott szemmel azt mondanám rá, hogy világos sör. A pohárba töltés során viszonylag kevés habja lett, ami meglepett, hiszen HB sörökre ez nem volt eddig jellemző. Ízében citrusosságot éreztem a megszokott komló, és élesztős íz mellett. Az üveg, és a pohár alján élesztő maradt, ez eddig mindig jót jelentett. Nem volt rossz sör, de külön kategóriát nem teremtett, ez egy átlagos német sörként maradt meg nekem. Nyári estén, egy könnyed sörnek viszont tényleg el tudom képzelni.


Alkoholtartalom: 5.1%

Összetevők: víz, maláta, komló, élesztő

Gyártja: Staatliches Hofbräuhaus in München, Hofbräuallee 1. 81829 München

Itt vettem: REWE Passau, Németország; Ára: €0.75 (2012.07.)






Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: 8/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése