2012. december 29., szombat

Bush de Noël 12% - Karácsonyi sör

Típus: Belga sör, félbarna ale
 

Saját tapasztalat: A Bush de Noël sört másnéven Scaldis Noël-nek hívják. A hátsó címkét olvasva a legerősebb belga karácsonyi sörnek hirdeti magát - és valóban, ennél erősebbet nem ittam még. (Kivételt képez az Schloss Eggenberg Samichlaus Classic 14%, bár ez nem belga, hanem osztrák sör). A Bush de Noëlben a Gouden Carolus Christmas-nál jóval dominánsabban jelentkezik az alkohol erős íze, és ennek a sörnek a habja sem volt olyan tartós. Az elején majdnem kifutott a pohárból, viszont 2 perccel később már se híre, se hamva nem volt. Ízébe én több frissességet és gyümölcsösséget éreztem bele, mint a Gouden Carolus Christmas-ba, viszont az valahogy jellegzetesebb volt számomra, és ha választanom kellene, akkor inkább nem a Bush de Noël-t venném le a polcról. Természetesen messze nem rossz sör ez (sőt!), csak nem volt olyan egyedi élmény, mint az előző karácsonyi söreim.

Alkoholtartalom: 12%

Összetevők: A sörfőzde alól származó ivóvíz, árpamaláta, cukor, komló, sörélesztő

Gyártja: Brasserie Dubuisson Fréres, Chaussée de Mons 28, B-7904 Pipaix, Belgium

Itt vettem: Belga sörök boltja, Budapest; Ára: 780 Ft (0.33l)





Értékelés
Sör pontszám: 8/10
Ár/érték: - 5/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

1 megjegyzés:

  1. Egyetértek, nagyon jó sör, de a Gouden Carolus nekem is jobban ízlett.

    VálaszTörlés