2013. augusztus 2., péntek

Bierger Beglücker Original 6.8%

Típus: Lengyel sör, világos

Saját tapasztalat: Az Auchanban találtam rá a Bierger Beglücker Original-ra, amely rögtön két sört jelent egyszerre. A csomagolás színén kívül csak az alkoholtartalom az, ami alapján kiderül, hogy melyik-melyik, és a múltkor tesztelt 5%-os, zöld változat után most kibontottam a 6.8%-os barnát/aranyat. Félreértés ne essék, a barna szó csak a doboz design-jára vonatkozik, a benne rejlő sör világos sör. Kitöltés után 10 másodperccel tovatűnt a hab, és mire a számhoz emeltem a poharat, gyakorlatilag azt is elfelejtettem, hogy valaha volt-e a sör tetején bármiféle fehér színű foszlány. A kortyok alapján nem túl telt a sör (ez igaz volt az 5%-os változatra is), hanem inkább íztelen, és egy közepesen édeskés világos pilsner szerűség keveréke, amely viszonylag sok szénsavval dúsított, és utóízében minimálisan alkoholos (a 6.8%-ot elsőre nem igazán érezni). Biztosan csak ízlés kérdése, de ha kicsit keserűbbre hangolták volna, akkor jobban itatta volna magát ezen a meleg, koraesti időpontban, amikor kóstoltam. Összetevői alapján viszont egészen "tisztának" mondanám, csakis a szükséges hozzávalók kerültek a sörfőzdében az üstbe, így kellemetlen utóízre maximum a doboz miatt lehet számítani, amúgy rendben van. A sört tavaly év végén vettem a teszthez, akkor 189 Ft-ot fizettem érte, amely szerintem egyáltalán nem irreális ebben a mezőnyben.

Alkoholtartalom: 6.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, árpa, komló

Gyártja:
Sulimar Sp. z.o.o. 97-300 Piotrkow Trybunalski ul. Browarna 5, Lengyelország
Forgalmazza: Auchan Magyarország Kft. 1113 Budapest, Bocskai út 134-146.


Itt vettem:
Kecskemét, Auchan; Ára: 189 Ft (2012.11)





Értékelés:
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték arány: - 8/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? – Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése