2013. augusztus 5., hétfő

Kulmbacher Mönchshof Bayerisch Hell 4.9%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Kulmbacherek közül eddig még nem találkoztam a Bayerisch Hell nevű világos sörrel, azonban ezúttal rám mosolygott a szerencse, ugyanis 68 eurocentért cserébe kihozhattam a Kaufland kapuján. A csatos üveg egy viszonylag világos színű, átlagos alkoholtartalommal rendelkező sört tartalmazott, amelynek a tetején rövid életű, ám ezen rövid élete során egészen kemény hab keletkezett. Ízét tekintve nekem először a citrusosság ugrott be, és csak másodsorban sörös jellege, kis túlzással még radler szerű sörnek is elmenne. A kortyolások során valahogy hiába kutattam a komló keserű íze után, alig akart megjelenni, ezért azoknak tudnám ajánlani, akik a könnyed, nem túl jellegzetes, semleges, és kicsit száraz ízű söröket kedvelik.

Az eddig kóstolt Kulmbacher-ek közül szerintem ez sikerült a leggyengébbre, amelyet ezért német vonalon gondolkozva átlag alattinak éreztem.
A márka kedvelőinek inkább a búzasörüket, vagy a Kellerbier-t tudnám ajánlani :)

Kulmbacher Kapuziner Weissbier 5.4% - búzasör
Kulmbacher Mönchshof Kellerbier 5.4%
Kulmbacher Mönchshof Lager Feines Helles 4.9%
Kulmbacher Mönchshof Original Pils 4.9%
Kulmbacher EKU 28 - 11%

Alkoholtartalom: 4.9%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Kulmbacher Brauerei Aktien-Gesellschaft 95326 Kulmbach

Itt vettem: Kaufland Vilshofen, Németország; Ára: €0.64 (2013.04)






Értékelés:
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték arány: - 7/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? – Igen

1 megjegyzés: