2012. október 23., kedd

Primátor English Pale Ale 5%

Típus: Cseh sör, félbarna ale

Saját tapasztalat: A Primátorokat alapvetően finom söröknek ismertem meg az elmúlt pár év során. Ale sörükkel viszont most találkoztam először, és meglehetősen kíváncsi voltam arra, hogy az alapvetően nem kimondottan kedvenc sörtípusomból (ale) milyen nedűt főztek a csehek. Kibontás után egy Staropramenes korsóban landolt a félbarna ital, amelynek tetejét enyhén barnásra színezett, vastag habréteg takart be. A kortyolások során többször is megállapítottam, hogy nagyon jól bírta a kiképzést, végig megmaradt pár mm vastagon. Ízét tekintve - emlékeim között kutatva - hozza a Primátorok ízvilágát, amelyet enyhén cukrosnak, édesnek éreztem a legtöbb esetben. Szerintem nem olyan, mint a tipikus angol ale sörök, hanem ízben a hozzám közelebb álló vonalat képviseli, viszont az édes beütés mellett egy picit én vízízűnek éreztem. Alkoholtartalma 5%, amely átlagosnak mondható. Összességében érdekes elegyet főztek a Primátor English Pale Ale képében, amelyet jó volt kipróbálni.

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, búzamaláta, árpamaláta, gabona, komlókészítmények, antioxidáns E300

Gyártja: Primátor a.s. Dobrosovská 130, 547 40 Náchod, Csehország

Itt vettem: A blokkot sajnos elhagytam...





Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Újra vennék? – Nem biztos
Megérte? - Igen

3 megjegyzés:

  1. Egy nagy kedvenc! Ne hagyjátok ki semmiképpen!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sopronban a Főtéren a Gambrinusban 650 Ft-ért iszom most.

      Törlés