2013. november 1., péntek

Piraat 10.5%

Típus: Belga sör, világos

Saját tapasztalat: A Piraat egy magas alkoholtartalmú belga sör, amely már egészen régóta ott lapult a kamrában arra várva, hogy egy őszi estén felbontsam és megkóstoljam. Miután lepattintottam az üveg tetejéről a kupakot és lassan a pohárba töltöttem a kis üveg tartalmát, meglepődve láttam, hogy ez a világosnak írt sör nem is annyira világos, hanem egészen félbarnás cucc. Habja rendkívül tartós, illata pedig nekem olyan volt, mintha élesztős sütemény nyers tésztáját szagolnám. A kortyok malátásak, élesztősek, fűszeresek, de valahogy könnyeden iható, - az erős alkoholt - egészen "csúszós" köntösbe bújtatva. Emlékeim között kutatva a Duvel 8.5% jutott eszembe a fogyasztása közben, de az sokkal világosabb, és nagyságrendekkel töményebb alkoholízzel rendelkezett.
A Piraat minden tekintetben felső kategóriás, ízletes sör volt.

Alkoholtartalom: 10.5%

Összetevők:
ivóvíz, árpamaláta, komló, sörélesztő

Gyártja:
Br. van Seenberge, B-9940 Ertvelde, Belgium

Itt vettem: Csakajosor, Budapest; Ára: 750 Ft (2012.07.)








Értékelés

Sör pontszám: 9/10
Ár/érték: - 6/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése