2013. november 1., péntek

Franziskaner Weissbier Leicht 2.9%

Típus: Német sör, világos búza

Saját tapasztalat: A Leicht sörökkel sohasem nem voltam kibékülve, ugyanis akármilyen fajtával hozott össze a sors, mindnél úgy gondoltam utólag, hogy inkább kevesebbet kell inni rendes sörből, mint többet a könnyed fajtából. Nincs ez másképp a Franziskaner Leicht esetében sem, ugyanis minden, amitől finom a rendes változat, hiányzik a Leicht-ból. Nincs benne élesztősség, nincs jó illata, nincs benne szénsav, íze fakó, egyszóval: Nem él! Akárhogy próbáltam pozitívan hozzáállni, minden korty után egyre inkább tiltakozott a szervezetem a fogyasztása ellen... Igen, mégiscsak sikerült a Franziskaner-nek elrontania végre egy sört, a legjobbak közé sorolt "normál" típusok után :) Már csak hab volt a tortán, hogy még drágább is volt, mint a normál változat... (€0.77 vs. €0.99)
Külön fura volt, hogy a sötétebb is volt a normál változatnál...

A Leicht helyett inkább ilyet kell venni:
Franziskaner Weissbier 5% - búzasör
Franziskaner Weissbier Dunkel 5% - búzasör
Franziskaner Weissbier Royal Edition 2 Jahrgangsweissbier 6% - búzasör

Alkoholtartalom: 2.9%

Összetevők: víz, árpamaláta, búzamaláta, élesztő, komlókivonat

Gyártja: Spaten-Franziskaner-Bräu GmbH, 80335 München, Németország

Itt vettem: REWE, Vilshofen, Németország; Ára: €0.99 (2012.04.)






Értékelés
Sör pontszám: 1/10
Ár/érték: - 0/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése