2013. november 1., péntek

Platan 11 Protivínský Granát

Típus: Cseh sör, félbarna
 

Saját tapasztalat: A Pivovar Protivín 4.6%-os, 11-es söre a Protivínský Granát nevet kapta annak megálmodóitól, akik a félbarna sört 1598 óta főzik. Kitöltve igen komoly érzetet kelt - kis túlzással néhány barna sört is láttam már világosabb kiadásban - hiszen félbarna létére kimondottan sötétes árnyalatú. Habja több, mint rendben van, nemcsak a sör színe járta át, hanem kellően tartósnak is bizonyult. A kimondottan bíztató kezdés után azonban sajnos a kortyok íze nem hozta azt, amit reméltem. Ízében semmi határozottság nem volt, és így egy enyhén édeskés, kissé vizezett hatású ital érzetét keltette. Szénsavtartalma átlag alatti volt, amely hozzásegítette, hogy könnyen és nagyokat kortyoljak belőle, és így ne tartson túl sokáig. Talán ez is mentette meg az egészet... Sokkal többre számítottam, csalódott vagyok. A Granát-ot egy 7-es csomag részeként vettem, egy üveg ára átlagolva 17 CZK volt.

A szintén Platan: Práchenská Perla Special 6% sokkal jobban ízlett.

Alkoholtartalom: 4.6%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlótermékek

Gyártja:
Pivovar Protivín, a.s.
Forgalmazza: Pivovary Lobkowicz a.s. Hvezdova 1716/2b, 140 78 Praha, Csehország

Itt vettem: Albert, Písek, Csehország; Ára: ~17CZK (2013.08)









Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - /10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése