2014. május 4., vasárnap

Steiger Leziak 12 - 5%

Típus: Szlovák sör, világos

Saját tapasztalat: A Steiger egy igazi szlovák sör, amelyet nem licensz alapján készítenek valahol, hanem egyenesen a Steiger sörfőzdéből jut el a fogyasztókhoz. Én két változatot találtam egyelőre a 11-est, illetve a mostani 12-est. Az alkoholszázalékot tekintve a 12-es hozza a nagy átlagot, 5% van benne. A sör színe aranysárga, habja dús és sok, olyannyira, hogy ki sem tudtam tölteni egyszerre a korsómba. A kortyok íze malátásan indul és keserűbe fordul át, a világos lagerek nagy átlagában benne van ezzel. Az édes része nekem kellemetlen emlékeket idézett, olyan volt, mintha rosszabb fajta kukoricával, vagy kukoricagrízzel "feljavított" íze lenne, és ez az egész üveg fogyasztását végigkísérte sajnos. Kicsit jobbra számítottam a hírnév alapján, de mindenképpen megütötte a fogyasztható szintet. Ára külön kiemelendő, maximálisan rendben van a maga 0.51€-jával.


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, antioxidáns: aszkorbinsav

Gyártja: Pivovar Steiger a.s. 24 ,Vyhne 966 02, Szlovákia

Itt vettem: Billa, Sturovo, Szlovákia; Ára: 0.51€, kb. 160Ft (2014.03)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: -  8/10
Újra vennék? – Nem nagyon
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése