2014. május 4., vasárnap

Allgauer Büble Bier Bayrisch Hell 4.7%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Az Allgäuer Brauhaus termékeit égen-földön kutattam már, de eddig vagy csak irreális áron, vagy egyáltalán nem találtam itthon őket, ezért nagy örömmel vettem a kezembe - a bajor öltözetben álló kis sráccal jelzett üveget - az Auchanban: a Bayrisch Hell-t.
Örömömet egy dolog árnyékolta be, mégpedig az, hogy 509Ft-ot voltak képesek az árcédulára írni, ezzel - Németországi árhoz képest - jó dupla pénzt kérve a minőségi bajor sörért. Csatos üvegből töltöttem ki a nem túl mély színnel, és kevéske habbal rendelkező Büble Bier-t, hogy belekortyolhassak. Íze malátában gazdag, kis fűszerességgel vegyítve, amelyet kellemes keserűség fejez be a kortyok végén. Szénsavtartalmát kicsit magasnak éreztem, ez a "gyors lecsúszás" ellen dolgozott, valamint ez szerintem kicsit gátolja is azt, hogy egyszerre többet igyon belőle az ember. Alapvetően nem volt gond ezzel a 4.7%-os, átlagos német minőségű világos sörrel, azonban maradandó élményt a várttal ellentétben nem nyújtott nekem. Mindenesetre kíváncsian fogom keresni az Allgauer többi fajtáját!



Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja:
Allgäuer Brauhaus AG, Németország

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 509 Ft (2014.04)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: -  2/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

1 megjegyzés:

  1. Tegnap vettem 2 üveggel, csalódás,semmi különös. Vettem volna € 15 ( 20 üveg x 0,5 l ) a Reálban Németországban Pilsner Urquell-t ezért a pénzért.

    VálaszTörlés