2014. május 4., vasárnap

Gemer Standard 3.1%

Típus: Szlovák sör, világos

Saját tapasztalat: Megejtettem az idei első fűnyírást a kertben ezen a szép napos szombat délutánon, és kitikkadva, halálosan szomjasan vártam a pillanatot, hogy a hűtőből elővehessek egy hideg sört. Szomjoltónak mindig jobb egy alacsony alkoholtartalmú sör, így a Gemer Standard-ra esett a választásom. A virtuális mércét nem állítottam túl magasra, mivel egy 0.49€-s, azaz kb 150 Ft-os sörtől nem vár csodát az ember. Kitöltöttem, és legnagyobb meglepetésemre korrekt színnel és (rövidéletű) habbal jelent meg előttem arra várva, hogy belekortyoljak. Megtettem, újra, és újra. Ez nem is olyan rossz! Ha a kis üveges íztől, valamint a vizezett beütéstől elvonatkoztatok, akkor egy kellemesen kesernyés, kenyérszerű élesztős ízekkel felruházott italt kortyoltam. Sokkal rosszabbra számítottam, úgyhogy kellemesen csalódtam. Lehet, hogy a fogyasztása előtt elszenvedett 1 liter vízveszteségem is benne van, de könnyen lecsúszott a Gemer. Átlagos konzumsör, ahogy a címkén is feltüntették.

Alkoholtartalom: 3.1%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, speciális komló

Gyártja: Heineken Slovensko a.s Novozámocká 2, 947 01 Hurbanovo, Szlovákia

Itt vettem: Billa, Sturovo, Szlovákia; Ára: 0.49€, kb. 150Ft (2014.03)







Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: -  8/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése