2014. május 4., vasárnap

Corsendonk Rousse 8%

Típus: Belga sör, félbarna

Saját tapasztalat: A Corsendonk-ok mind-mind határozottan jó sörnek maradtak meg bennem, és már csak ezért is hatalmas meglepetés volt, amikor Peti barátom meglepett ezzel a számomra új - Corsendonk Rousse - félbarna különlegességgel. A Rousse felirat láttán először azt hittem, hogy vörös sör lesz, mint mondjuk a Kasteel Rouge, ám ez egy félbarna, emelt alkoholtartalommal rendelkező belga nedű. Amikor kitöltöttem a kehely alakú Corsendonk-os pohárba, szépen megcsillant rajta a napsugár, és határozottan telt, tetszetős színű árnyalatban pompázott, tetején pedig csak úgy hömpölygött a kemény hab. Ez a hab olyan gyorsan fejlődött, mint egy pezsgőnél, viszont a tartóssága pont az ellenkezője ennek, még az utolsó kortyokig is kitartott, pedig nem siettem a sör elfogyasztásával. Illata belgás, íze pedig egészen komplex: Édes, cukros, élesztős, kicsit fanyar, de ugyanakkor friss gyümölcsös is. Mindemellett az alkohol is egészen jól megbújik benne szerintem. Viszsagondolva a Corsendonk Agnus-nál ez határozottan jobban ízlett!


Alkoholtartalom: 8%

Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, komló, kandiscukor, sörélesztő

Gyártja: Brouverij Corsendonk N.V. Slachthuisstraat 27, 2300 Turnhout, Belgium

Itt vettem: Ajándék volt









Értékelés
Sör pontszám: 8/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte? -


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése