2011. június 5., vasárnap

Löwenweisse

Típus: Német sör, világos, búza

Saját tapasztalat: Ránézésre az egyik legátlátszatlanabb, legszűretlenebb (ha lehet ilyet mondani) búzasör, amivel találkoztam. Az Erdingernél sokkal, az Edelweiss-nál pedig kissé sötétebb árnyalatú és az ízvilágban sem csalódtam. Friss, üde gyümölcsre emlékeztető érett búzaaroma. Az üveg tartalmának elfogyasztása után a pohár alján összegyűlt „cucc”-ra lettem figyelmes, ami gyakorlatilag egy kis lerakódás volt… Ebből a sörből aztán tényleg nem spórolták ki az anyagot! :)
A képen úgy látszik, mintha nem lenne habja, de igenis szép kemény volt jó darabig, csak sokat bénáztam a fénykép készítésével…
Ha a fentiekhez hozzávesszük az árát, nagyon kedvező sör képe tárul elénk :)

Alkoholtartalom: 5.2%


Összetevők: víz, búzamaláta, árpamaláta, sörélesztő, komló, komlókivonat

Gyártó: Löwenbräu Ag, Bayern, Németország
Importálja és forgalmazza: Borsodi Sörgyár Zrt, Bőcs, Rákóczi u. 81.

Itt vettem: Kecskemét, Tesco – Ára: 289 Ft




Értékelés:
Újra vennék? – Igen
Megérte? – Igen

Sör pontszám: 8/10
Ár/érték arány: 9/10

2 megjegyzés:

  1. Megyek iszok is 1et a helyi krimóban, igaz 500-ért.
    Eszencia ez a sör, max 2, utána már eltöm az élesztő.
    [jóó maxmax3]
    A pultos viszont azzal riogat nem fogja a Borsodi forgalmazni??

    VálaszTörlés