2011. június 25., szombat

Lindemans Kriek Lambic Belga Meggysör

Típus: Belga sör, ízesített, meggyesLink
Saját tapasztalat: Rendhagyó, összehasonlító tesztem második feleként következzen a Lindemans meggyes söre. (A teszt első fele - St. Louis Lambic Kriek - itt olvasható)
Másodikként kortyoltam bele, és toronymagasan jobban tetszett kellemesen savanykás, édeskés íze, amelyben a meggy dominál. Sört egyáltalán nem éreztem benne, de megbocsájtottam neki, hiszen ez így jó, ahogy van! Bár habját kevésbé tartotta, mint a St. Louis, de cserébe még ezt is átjárta a meggy, ugyanis fehér helyett rózsaszínes, pirosas árnyalata volt. A pohár tartalma ránézésre nem olyan átlátszó, mint a St. Louis, ez zavarosabb, gyümölcslevesebb hatású, amelynek oka valószínűleg, hogy 25% meggylevet tartalmaz a St. Louis 15%-ához képest.
Az első kortyokat követő széles mosolyom a 2,5dl végéig kitartott: "Ez az igazi meggyes sör!

A párbajból tehát nálam a Lindemans Kriek került ki győztesen. Ezek a belgák ízesített sörben nagyon nagyok :)





Alkoholtartalom: 3,5%


Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, búza, komló, élesztő, meggy-juice (25%) , gyümölcscukor

Gyártó: Brewery Lindemans B-1602 Vlezenbeek Belgium
Forgalmazza: Liquid-Gold Kft. 1117 Budapest, Hunyadi J. út 1.


Itt vettem: Kecskemét, Auchan, Ára: 538 Ft (0.25l)



Értékelé
s:
Újra vennék? – Igen
Megérte? – Igen

Sör pontszám: 0/10 (Sört nem érezni benne:) )
Ízesített sör pontszám: 10/10
Ár/érték arány: 5/10 - Ára elég durva

4 megjegyzés:

  1. Tessék javítani, ez 25% meggy juice-t tartalmaz. :) Biztos finom, hamarosan megkóstolásra kerül. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, javítva 25%-ra :)

    VálaszTörlés
  3. Ha igazán finom kriek-et akartok inni kóstolásra ajánlom a belga Chapeau lambic beer kriek-et.Ez egy spontán erjesztésű meggysör.Ebben mégjobban érződik a meggy íze.

    VálaszTörlés
  4. Ezutóbbit én is ajánlom - Chapeau lambic beer. Nagyon finom volt és csajoknak is ideális! :)

    VálaszTörlés