2011. június 4., szombat

Oberdorfer Weissbier

Típus: Német sör, világos, búza

Saját tapasztalat: A Tescoban bóklászva találtam rá erre a kissé eldugott helyen lévő, ám annál különlegesebb kinézetű sörre. A palack sem hagyományos, hiszen az itthon nem túl elterjedt, csatos fajta. Jól behűtve élmény volt kinyitni, gyönyörű gőz hagyta el az üveget, szinte füstölgött. A pohárba töltve szép, kemény hab keletkezett, amely a fényképek elkészültéig, sőt azon túl is – szépen kitartott. A sör ízét tekintve nem találtam olyan jellegzetességet, amelyről bekötött szemmel meg lehetne ismerni, hogy igen, "ez az", de ez nem kritérium, egyszerűen egy finom búzasört sikerült az Allgauer Brauhaus-nak összehozni. 5% alkoholtartalmával átlagos erősségű lett, ízét az Edelweiss-hoz hasonlítanám, annál azonban szerintem könnyedebb.


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: forrásvíz, búzamaláta, árpamaláta, komló és sörélesztő

Gyártó:
Allgäuer Brauhaus Ag. D-87401 Kempten, Deutschland
Importálja és forgalmazza: Liquid Gold Kft. 1117 Budapest, Hunyadi J. u. 1.

Itt vettem: Kecskemét, Tesco - Ára: 459 Ft (+125 a csatos üveg!)



Értékelés:

Újra vennék? – Igen, de nem ennyiért!
Megérte? – Egyszer


Sör pontszám: 7/10
Ár/érték arány: 3/10

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, én is a Tescoban találtam rá, és ott meglepődve vettem észre, hogy mennyire betörtek az import sörök. Nagy meglepetésemre, a számomra annyira szeretett belga sörök is bejutottak, a Belgaco cég által. Tényleg egy teljesen korrekt sört készített ezzel a sörével a Allgauer Brauhaus, én is csak ajánlani tudom mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Úgy látszik mindenki a teszkóban talált rá erre. :D Fincsi cucc nagyon. :D

    VálaszTörlés